Packaging escorts prudutti

A funzione di l'imballu hè di prutezzione di e merchenzie, facilità d'usu è facilità di trasportu.Quandu un pruduttu hè pruduciutu cù successu, sperimentarà una longa strada, per u megliu trasportu à e mani di tutti i clienti.In questu prucessu, a manera chì u pruduttu hè imballatu hà da ghjucà un rolu estremamente impurtante, se stu passu ùn hè micca fattu bè, hè prubabile chì tutti i sforzi seranu perditi.

L'attività principale di CJtouch appartene à e merchenzie elettroniche, per quessa, hè più necessariu d'esse attentu in u prucessu di trasportu per prevene u fenomenu di danni à u produttu.In questu rispettu, CJtouch ùn hà mai lasciatu, anu fattu assai bè.

A maiò parte di i nostri prudutti sò imballati in cartoni.In u cartone, a schiuma EPE serà usata per incrustà u pruduttu fermamente in a scuma.Fate u pruduttu in u longu viaghju, sempre intactu.

fdtyhfg (3)
fdtyhfg (4)

Sè vo avete una grande quantità di prudutti bisognu di spedizione, Custruiremu una taglia adatta di u tavulinu di legnu per purtà tutti i prudutti.In casu di necessariu, pudete ancu custruisce una scatula di legnu secondu i vostri bisogni Prima di tuttu, imballemu i prudutti in cartoni EPE, è dopu u pruduttu hè pusatu bè nantu à una tavola di legnu, l'esterno sarà fissatu cù cinta adesiva è strisce di gomma per impediscenu u pruduttu di cascà durante u trasportu.

fdtyhfg (1)

À u listessu tempu, u nostru imballaggio hè ancu diversificatu.Cum'è a nostra schermu tattile infrared, per una piccula dimensione menu di 32 ", l'imballu di cartone hè a nostra prima scelta, un cartone pò imballà 1-14pcs;Se a dimensione più grande o uguale à 32 ", avemu aduprà u tubu di carta per u trasportu, è un tubu pò imballà 1-7pcs. Stu modu di imballaggio pò salvà più spaziu è facilità u trasportu.

fdtyhfg (2)

Scegliemu sempre l'imballu più apprupriatu secondu i bisogni di i clienti.Di sicuru, se u cliente hà esigenze persunalizate, avemu ancu dopu a valutazione di affidabilità, è pruvate u nostru megliu per risponde à a dumanda di l'usu.

CJTouch s'impegna à furnisce i prudutti in modu sicuru à ogni cliente una volta è una volta, chì hè a nostra rispunsabilità.


Tempu di post: May-06-2023