U cummerciu esteru di a Cina cresce in modu stabile

Sicondu statistiche doganali, in i primi trè trimestri di u 2023, u valore tutale di l'importazione è l'esportazione di u nostru paese era di 30,8 trilioni di yuan, una ligera diminuzione di 0,2% annu à l'annu.Frà elli, l'espurtazioni eranu 17,6 trilioni di yuan, un incrementu annu di 0,6%;l'importazioni eranu 13,2 trilioni di yuan, una diminuzione annu di 1,2%.

À u listessu tempu, secondu a statistiche doganali, in i primi trè trimestri, l'espurtazioni di u cummerciu esteru di u nostru paese anu ottinutu una crescita di 0,6%.In particulare in Aostu è Settembre, a scala di l'esportazione hà cuntinuatu à espansione, cù una crescita mensuale di 1,2% è 5,5% rispettivamente.

Lu Daliang, portavoce di l'Amministrazione Generale di Dogana, hà dettu chì a "stabilità" di u cummerciu esteru di a Cina hè fundamentale.

Prima, a scala hè stabile.In u sicondu è u terzu trimestre, l'impurtazioni è l'esportazioni eranu sopra à 10 trilioni di yuan, mantenendu un livellu storicu altu;secondu, u corpu principale era stabile.U numaru di cumpagnie di cummerciu esteru cù prestazioni di impurtazioni è esportazioni in i primi trè trimestri hà aumentatu à 597 000.

Frà elli, u valore di l'impurtazione è l'esportazione di e cumpagnie chì sò attive dapoi u 2020 rapprisentanu quasi 80% di u totale.In terzu, a parte hè stabile.In i primi sette mesi, a quota di u mercatu internaziunale di l'esportazione di a Cina era basicamente uguale à u listessu periodu in 2022.

À u listessu tempu, u cummerciu esteru hà ancu dimustratu cambiamenti pusitivi "boni", riflessi in i boni tendenzi generali, una bona vitalità di l'imprese privati, un bonu putenziale di u mercatu è un bonu sviluppu di piattaforma.

Inoltre, l'Amministrazione Generale di e Dogane hà publicatu ancu l'indici di u cummerciu trà a Cina è i paesi chì custruiscenu a "Belt and Road" per a prima volta.L'indice totale hè cresciutu da 100 in u periodu di basa di 2013 à 165,4 in 2022.

In i primi trè trimestri di u 2023, l'impurtazioni è l'esportazioni di a Cina à i paesi chì participanu à l'Iniziativa Belt and Road anu aumentatu da 3,1% annu à l'annu, cuntendu 46,5% di u valore tutale di l'importazione è l'esportazione.

In l'ambienti attuale, a crescita di a scala di u cummerciu significa chì l'importazione è l'esportazione di u cummerciu esteru di u nostru paese anu più fundamentu è sustegnu, chì dimustranu a forte resistenza è a cumpetitività cumpleta di u cummerciu esteru di u nostru paese.

asd

Tempu di Postu: Nov-20-2023