Nutizie - Induve simu cù l'iniziativa Belt and Road BRI

Induve simu cù l'iniziativa Belt and Road BRI

Sò passati 10 anni dapoi l'iniziu di l'iniziativa cinese "Belt and Road". Dunque, chì sò stati alcuni di i so successi è di e so difficultà ?, immergemuci è scoprimu per noi stessi.

Ripensenduci, a prima decina d'anni di a cuuperazione di a Cintura è a Strada hè stata un successu strepitosu. I so grandi successi sò generalmente triplici.

Prima, a scala stessa. Da ghjugnu, a Cina hà firmatu più di 200 accordi di cuuperazione Belt and Road cù 152 paesi è 32 urganisazioni internaziunali. Insemi, rapprisentanu circa u 40% di l'ecunumia mundiale è u 75% di a pupulazione mundiale.

Cù una manata d'eccezzioni, tutti i paesi in via di sviluppu facenu parte di l'iniziativa. È in diversi paesi, a Belt and Road assume diverse forme. Di gran lunga hè l'investimentu più impurtante di u nostru tempu. Hà purtatu enormi benefici à i paesi in via di sviluppu, eliminendu milioni di persone da a miseria estrema.

Siconda, u grande cuntributu di i curridori verdi. A Ferrovia Cina-Laos hà trasportatu più di 4 milioni di tunnellate di merci dapoi a so messa in funzione in u 2021, aiutendu assai u Laos senza sbocchi sul mare à cunnette si à i mercati mundiali in Cina è in Europa è à aumentà u turismu transfrontalieru.

U primu trenu à alta velocità di l'Indonesia, a Ferrovia à Alta Velocità Jakarta-Bandung, hà righjuntu i 350 km à l'ora durante a fase di messa in serviziu è di prova cumuna in ghjugnu di questu annu, riducendu u viaghju trà e duie grande cità da più di 3 ore à 40 minuti.

A Ferrovia Mombasa-Nairobi è a Ferrovia Addis Abeba-Djibouti sò esempi brillanti chì anu aiutatu a cunnessione africana è a trasfurmazione verde. I curridori verdi ùn anu micca solu aiutatu à facilità u trasportu è a mobilità verde in i paesi in via di sviluppu, ma anu ancu stimulatu assai u cummerciu, l'industria di u turismu è u sviluppu suciale.

Terzu, l'impegnu per u sviluppu verde. In settembre 2021, u presidente Xi Jinping hà annunziatu a decisione di piantà tutti l'investimenti cinesi in carbone à l'esteru. A mossa hà riflessu una forte determinazione à fà avanzà a transizione verde è hà avutu un effettu prufondu in u guidà altri paesi in via di sviluppu versu una via verde è un sviluppu di alta qualità. Hè interessante chì hè accadutu in un mumentu in u quale parechji paesi di a Belt and Road cum'è u Kenya, u Bangladesh è u Pakistan anu ancu decisu di abbandunà u carbone.

图片 1

Data di publicazione: 12 d'ottobre di u 2023