A 6th China International Import Exposition

Da u 5 à u 10 di nuvembre, a 6th China International Import Expo si terrà offline à u Centru Naziunale di Cunvenzione è Esposizione (Shanghai). Oghje, "Enlarging the spillover effect of the CIIE - Join hands to welcome the CIIE and cooperate for development, the 6th China International Import Expo Shanghai Cooperation and Exchange Purchasing Group entra in l'avvenimentu Putuo" hè stata tenuta à Yuexing Global Port.

图片 1

A CIIE di quist'annu presenta 65 paesi è urganisazioni internaziunali, cumprese 10 paesi chì participanu per a prima volta è 33 paesi chì participanu offline per a prima volta. L'area di mostra di u Padiglione Chine hè aumentata da 1.500 metri quatrati à 2.500 metri quatrati, u più grande di a storia, è hè stata creata una "Exhibition Achievements di u decimu anniversariu di a Custruzzione di a Zona Pilot Free Trade".

L'area di mostra di l'imprese di l'impresa cuntinueghja i sei spazii di mostra di prudutti alimentari è agriculi, automobili, equipaghji tecnichi, beni di cunsumu, equipamentu medicale è medicina è assistenza sanitaria, è u cummerciu di servizii, è si concentra nantu à a creazione di una zona di incubazione di l'innuvazione. L'area di esibizione è u numeru di Fortune 500 è e cumpagnie di punta di l'industria anu tutti righjuntu novi massimi. Un totale di 39 gruppi di cummerciale di u guvernu è quasi 600 sottogruppi, 4 gruppi di cummerciale di l'industria, è più di 150 sottogruppi di cummerciale di l'industria sò stati furmati; u gruppu palumbo hè statu persunalizatu cù "un gruppu, una pulitica", una squadra di 500 cumpraturi impurtanti hè statu stabilitu, è dati hè stata rinfurzata Empowerment è altre misure.

U 17 d'ottobre, un batch of exhibits from the 6th China International Import Expo from New Zealand, Australia, Vanuatu, and Niue arrivò in Shanghai per mare. Stu batch of CIIE exhibiti hè divisu in dui cuntenituri, per un totale di circa 4.3 tunnellate, cumprese l'esibizioni di i dui padiglioni naziunali di Vanuatu è Niue, è ancu esibiti di 13 espositori da New Zealand è Australia. L'esibizioni sò principarmenti cibi, bevande, artisgiani speciali, vinu rossu, etc., partendu da Melbourne, Australia, è Tauranga, Nova Zelanda, rispettivamente à a fini di settembre.

A Dogana di Shanghai hà apertu un canale verde per u sdoganamentu per l'esibizioni di a Sixth China International Import Expo. Per a distribuzione di merchenzie LCL, l'ufficiali doganali arrivanu à u situ prima di l'esibizioni per ottene l'ispezione è a rimozione senza saldatura; a dichjarazione di l'esibizioni pò esse trattata in linea, liberata immediatamente dopu a rappurtazione, ottenendu zero ritardu in u sdoganamentu è assicurendu chì l'esibizioni CIIE ghjunghjenu à u situ di mostra u più prestu pussibule.


Tempu di post: 23-oct-2023