Cum'è una sucietà cinese impegnata in l'industria di u cummerciu esternu dapoi parechji anni, a cumpagnia deve sempre fà attenzione à i mercati stranieri per stabilizà i guadagni di a cumpagnia. L'Uffiziu hà osservatu chì u deficit cummerciale di u Giappone in l'equipaggiamenti elettronichi in a seconda metà di u 2022 era di 605 milioni di dollari. Questu mostra ancu chì a versione giapponese di l'impurtazioni di stu semestru hà superatu l'espurtazioni.
A crescita di l'impurtazioni di elettronica di u Giappone hè ancu un riflessu chjaru chì a fabricazione giapponese hà trasladatu i so impianti di pruduzzione à l'esteru.
U cummerciu di u Giappone hè statu in calata da a fine di l'anni 2000 à a crisa finanziaria di u 2008, ciò chì hà fattu chì e cumpagnie di elettronica giapponesi traslassinu fabbriche cum'è i paesi à costi relativamente bassi.
In l'ultimi anni, cù a ripresa di a pruduzzione dopu à a nova pandemia di coronavirus, ci hè statu un aumentu significativu di l'impurtazioni di semiconduttori è altri cumpunenti elettronichi, secondu i dati, è a deprezzazione di u yen hà aumentatu u valore di l'impurtazioni.
À u cuntrariu, l'India hà intenzione di piglià misure per restringe l'impurtazioni da a Cina per riduce l'impurtazioni da a Cina. A Cina rapprisenta guasi un terzu di u deficit cummerciale di l'India. Ma a dumanda interna di l'India in u 2022 hà sempre bisognu di l'impurtazioni di a Cina per esse sustenuta, dunque u deficit cummerciale di a Cina hè cresciutu di 28% paragunatu à un annu fà. Unu di i funzionari hà dettu chì u guvernu sta cunsiderendu di intensificà l'investigazioni per eliminà e pratiche sleali nantu à una "vasta gamma" d'impurtazioni da a Cina è da altre parte, ma ùn hà micca specificatu quali beni o quali eranu e pratiche sleali.
Dunque, per i cambiamenti di a situazione di u cummerciu esteru internaziunale, per cuntinuà à fà attenzione, mentre aghjustendu u pensamentu di a cità di u cummerciu esteru.
Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2023