Nutizie - Realizà 1 urdinatore chì gestisce 3 schermi tattili

Realizà 1 urdinatore chì gestisce 3 schermi tattili

Ghjustu uni pochi di ghjorni fà, unu di i nostri vechji clienti hà fattu una nova dumanda. Hà dettu chì u so cliente avia digià travagliatu nantu à prughjetti simili, ma ùn avia micca una suluzione adatta. In risposta à a dumanda di u cliente, avemu realizatu un esperimentu nantu à un urdinatore chì gestisce trè schermi tattili, un schermu verticale è dui schermi urizzuntali, è l'effettu hè statu assai bonu.

un

U prublema attuale di u cumpratore hè u seguente:
a. Stu cumpratore face una prova cù u monitor di un cuncurrente.
b. Quandu si stallanu dui monitori di paisaghju è un monitor di ritrattu,
c. Ci hè un prublema chì trè monitori u ricunnoscenu à tempu in modu Paesaggio o Ritrattu.
d. Pianificaremu di trattà u campione di appruvazione, ma ci vole à avè una suluzione à stu prublema.
e. Per piacè aiutateci à truvà una suluzione à stu prublema.

Dopu avè capitu i prublemi attuali affrontati da u cliente, a nostra squadra d'ingegneria hà stallatu temporaneamente un ambiente di prova nantu à u so scrivania.
a. Sistema operativu: WIN10
b. Hardware: un PC cù una carta grafica di 3 porte HDMI è trè monitor tattili (32 pollici è PCAP)
c. Dui monitori: Paesaggio
d. Un monitor: Ritrattu
e. Interfaccia tattile: USB

b

Noi di CJTOUCH avemu a nostra propria squadra prufessiunale di cuncepimentu, ricerca è ingegneria, dunque ùn importa micca u tipu di esigenze, basta ch'elli sianu in u scopu di u prugettu, truveremu una suluzione per u cliente u più prestu pussibule. Hè ancu per quessa chì a nostra basa di clienti hè stata stabile per tanti anni. Dapoi a creazione di a nostra sucietà, u primu cliente chì avemu sviluppatu travaglia sempre cun noi, è sò passati 13 anni. Ancu s'è pudemu scuntrà prublemi durante u prucessu, a nostra squadra CJTOUCH farà u so megliu per serve i nostri clienti è furnisce li un supportu pre-vendita è post-vendita prufessiunale è entusiastu. Credemu ancu chì a nostra squadra farà megliu in u futuru.


Data di publicazione: 14 d'ottobre di u 2024