Nutizie - Prospettiva nantu à a resilienza è u putenziale di u cummerciu esteru sottu pressione

Prospettiva nantu à a resilienza è u putenziale di u cummerciu esteru sottu pressione

Mentre a situazione di u cummerciu mundiale cuntinueghja à cambià, i paesi anu adattatu e so pulitiche di cummerciu esteru per adattassi à u novu ambiente ecunomicu internaziunale.

Dapoi lugliu, parechji paesi è regioni di u mondu anu fattu aghjustamenti impurtanti à i tariffi è l'impositu d'impurtazione è d'esportazione nantu à i prudutti cunnessi, chì implicanu parechje industrie cum'è i forniture mediche, i prudutti metallichi, l'automobile, i prudutti chimichi è u cummerciu elettronicu transfrontalieru.

U 13 di ghjugnu, u Ministeru di l'Ecunumia messicanu hà publicatu un avvisu per fà una decisione antidumping preliminare affirmativa nantu à u vetru float trasparente originariu di Cina è Malesia cù un spessore superiore o uguale à 2 mm è inferiore à 19 mm. A decisione preliminare hè di impone un daziu antidumping temporaneo di 0,13739 USD/kg nantu à i prudutti implicati in u casu in Cina, è un daziu antidumping temporaneo di 0,03623 ~ 0,04672 USD/kg nantu à i prudutti implicati in u casu in Malesia. E misure entreranu in vigore u ghjornu dopu à l'annunziu è saranu valide per quattru mesi.

 1

À partesi da u 1 di lugliu di u 2025, l'accordu di ricunniscenza mutuale AEO trà a Cina è l'Ecuador serà ufficialmente applicatu. E duane cinese è ecuadoregne ricunnoscenu l'imprese AEO di l'altra, è l'imprese AEO di e duie parti ponu prufittà di misure convenienti cum'è tassi d'ispezione più bassi è ispezioni prioritarie quandu si sdogananu e merci impurtate.

U dopumeziornu di u 22, l'Uffiziu d'Infurmazione di u Cunsigliu di Statu hà tenutu una cunferenza stampa per presentà i dati di l'incassi è di i pagamenti di cambiu in a prima metà di l'annu. In generale, u mercatu di i cambi hà funzionatu in modu stabile in a prima metà di l'annu, principalmente per via di u doppiu sustegnu di a resilienza di u cummerciu esternu di u mo paese è di a fiducia in l'investimenti stranieri.

 2

In a prima metà di l'annu, l'impurtazioni è l'espurtazioni di merci in a bilancia di pagamenti sò aumentate di 2,4% annantu à l'annu precedente, ciò chì hà fattu eco à l'aumentu di 2,9% di u valore tutale di l'impurtazioni è l'espurtazioni di merci di u mo paese in a prima metà di l'annu publicatu a settimana scorsa.

Questu cunfirma chì u cummerciu esteru di a Cina hè sempre cumpetitivu in mezu à e fluttuazioni di a dumanda mundiale, ponendu una basa solida per a stabilità di u mercatu di i cambi. D’altronde, a Cina hà mantinutu u so spiritu di lotta è hà cuntinuatu à allargà a so apertura in e cunsultazioni ecunomiche è cummerciali sino-americane, ciò chì hè statu ricunnisciutu da u capitale internaziunale.


Data di publicazione: 17 di settembre di u 2025