U ciculu di apprezzazione RMB hà iniziatu? (Capitulu 1)

Dapoi lugliu, i tassi di scambiu di RMB onshore è offshore contru à u dollaru americanu anu rimbursatu bruscamente, è chjappà u puntu più altu di questu rebote u 5 d'aostu. Frà elli, u RMB onshore (CNY) hà apprezzatu da 2,3% da u puntu bassu u 24 di lugliu. Ancu s'ellu hè cascatu dopu à l'aumentu sussegwente, da u 20 d'aostu, u tassu di scambiu di RMB contru u dollaru americanu hà ancu apprezzatu da 2% da u 24 di lugliu. U 20 d'aostu, u tassu di scambiu di RMB offshore contru u dollaru americanu hà ancu cullatu un puntu altu. u 5 d'aostu, apprezzendu da 2,3% da u puntu bassu u 3 di lugliu.

In vista di u mercatu di u futuru, u tassu di scambiu RMB contr'à u dollaru americanu entre in un canali ascendente? Cridemu chì u tassu di scambiu di RMB attuale contru u dollaru americanu hè una apprezzazione passiva per a rallentazione di l'ecunumia di i Stati Uniti è l'aspettattivi di i taglii di i tassi d'interessu. Da a perspettiva di u differenziale di u tassu d'interessu trà a Cina è i Stati Uniti, u risicu di una forte deprezzamentu di u RMB hà debilitatu, ma in u futuru, avemu bisognu di vede più segni di migliuramentu in l'ecunumia domestica, è ancu di megliurenze in l'economia domestica. prughjetti di capitali è prughjetti currenti, prima di u scambiu RMB contru à u dollaru US entrerà in un ciclu di apprezzazione. Attualmente, u tassu di scambiu RMB contr'à u dollaru americanu hè prubabile di fluttuà in e duie direzzione.

U ciculu di apprezzazione RMB hà iniziatu

L'ecunumia di i Stati Uniti rallenta, è u RMB hè passivamente apprezzatu.
Da i dati ecunomichi publicati, l'ecunumia di i Stati Uniti hà dimustratu segni evidenti di debilitatu, chì una volta hà attivatu preoccupazioni di u mercatu per una recessione di i Stati Uniti. In ogni casu, à ghjudicà da indicatori cum'è u cunsumu è l'industria di serviziu, u risicu di una recessione di i Stati Uniti hè sempre assai bassu, è u dollaru americanu ùn hà micca avutu una crisa di liquidità.

U mercatu di u travagliu s'hè rinfriscatu, ma ùn cascà micca in recessione. U numaru di novi impieghi non agriculi in u lugliu hè cascatu drasticamente à 114 000 mesi à mese, è u tassu di disoccupazione hè cresciutu à 4,3% al di là di l'aspettattivi, attivendu u limitu di recessione "Sam Rule". Mentre chì u mercatu di u travagliu s'hè rinfriscatu, u numeru di licenziamenti ùn hè micca rinfriscatu, soprattuttu perchè u numeru di persone impiegate hè in calata, chì riflette chì l'ecunumia hè in i primi stadi di rinfrescante è ùn hè ancu entrata in una recessione.

I tendenzi di l'impieghi di l'industria di a fabricazione è di i servizii di i Stati Uniti sò divergenti. Da una banda, ci hè una grande pressione nantu à a rallentazione di l'impieghi di fabricazione. A ghjudicà da l'indici di l'impieghi di u PMI di fabricazione ISM di i Stati Uniti, postu chì a Fed hà cuminciatu à elevà i tassi d'interessu à u principiu di u 2022, l'indici hà dimustratu una tendenza discendente. Da lugliu 2024, l'indici era di 43,4%, una rallentazione di 5,9 punti percentuali da u mese precedente. Per d 'altra banda, l'impieghi in l'industria di i servizii ferma resistenti. Osservendu l'indici di l'impieghi di l'ISM US PMI non manifatturiero, da lugliu 2024, l'indice era 51,1%, in più di 5 punti percentuali da u mese precedente.

In u sfondate di a rallentazione di l'ecunumia di i Stati Uniti, l'indici di u dollaru americanu hè cascatu drasticamente, u dollaru americanu s'hè deprezzatu significativamente contr'à altre valute, è e pusizioni longu di i fondi di hedge nantu à u dollaru americanu anu diminuitu significativamente. Dati publicati da a CFTC hà dimustratu chì a settimana di u 13 d'aostu, a pusizione longa netta di u fondu in u dollaru americanu era solu 18 500 lotti, è in u quartu trimestre di u 2023 era più di 20 000 lotti.


Tempu di post: 14-Sep-2024