Chì ghjè u 3D senza occhiali?
Pudete ancu chjamalla Autostereoscopia, 3D à ochju nudu o 3D senza occhiali.
Cum'è u nome suggerisce, significa chì ancu senza purtà occhiali 3D, pudete sempre vede l'uggetti in u monitor, prisentendu un effettu tridimensionale. L'ochju nudu 3D hè un termine generale per e tecnulugie chì ottenenu effetti visuali stereoscopici senza l'usu di strumenti esterni cum'è l'occhiali polarizzati. I rapprisentanti di stu tipu di tecnulugia includenu principalmente a tecnulugia di barriera luminosa è a tecnulugia di lenti cilindriche.

Effettu
U sistema di furmazione di visione 3D à ochju nudu pò restaurà efficacemente a funzione di visione stereo binoculare di i zitelli ambliopici, è pò ancu migliurà significativamente a visione di i zitelli in età sculare cù miopia lieve. Più ghjovana hè l'età è più chjuca hè a diottra di miopia, megliu hè l'effettu di a furmazione nantu à u miglioramentu di a visione.
Mezzi tecnologichi mainstream
I metudi di tecnulugia 3D à ochju nudu principali includenu: reticolo à cristalli liquidi di tipu fessura, lente cilindrica, fonte di luce puntata è retroilluminazione attiva.
1. Reticulu di cristalli liquidi di tipu fessura. U principiu di sta tecnulugia hè di aghjunghje un reticulu di tipu fessura davanti à u schermu, è quandu l'imagine chì deve esse vista da l'ochju sinistro hè visualizata nantu à u schermu LCD, e strisce opache bluccheranu l'ochju drittu; In listessu modu, quandu una imagine chì deve esse vista da l'ochju drittu hè visualizata nantu à un schermu LCD, e strisce opache oscureranu l'ochju sinistro. Separendu l'imagine visuali di l'ochju sinistro è drittu, u spettatore pò vede l'imagine 3D.
2. U principiu di a tecnulugia di e lenti cilindriche hè di prughjettà i pixel currispondenti di l'ochju sinistro è drittu l'unu nantu à l'altru per via di u principiu di rifrazione di a lente, ottenendu una separazione di l'imagine. U più grande vantaghju di l'usu di a tecnulugia di reticolo à fessura hè chì a lente ùn blocca micca a luce, risultendu in un miglioramentu significativu di a luminosità.
3. Indicà a fonte di luce, in termini simplici, hè cuntrullà precisamente dui insemi di schermi per prughjettà imagine rispettivamente à l'ochji sinistro è drittu.
Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2024