U 24 di maghju, a Riunione Esecutiva di u Cunsigliu di Statu hà rivedutu è appruvatu l'"Opinioni nantu à l'espansione di l'esportazioni di cummerciu elettronicu transfrontalieru è a prumuzione di a custruzzione di magazzini oltremare". A riunione hà indicatu chì u sviluppu di novi formati di cummerciu esteru cum'è u cummerciu elettronicu transfrontalieru è i magazzini oltremare aiuterà à prumove l'ottimisazione di a struttura di u cummerciu esteru è a stabilità di scala, è aiuterà à creà novi vantaghji per a cuuperazione ecunomica internaziunale. Mentre u cummerciu elettronicu transfrontalieru si sviluppa rapidamente, e cumpagnie di cummerciu esteru anu travagliatu duramente per custruisce magazzini oltremare è migliurà e so capacità di furnimentu di ordini.
À u 28 di maghju, u valore tutale di e merchenzie spedite à i magazzini d'oltremare per a distribuzione è a vendita per mezu di u cummerciu elettronicu transfrontalieru B2B quest'annu hà righjuntu 49,43 milioni di yuan, quasi trè volte u listessu periodu di l'annu scorsu. Si prevede chì u tassu di crescita di u valore di l'esportazione continuerà à espansione in a seconda metà di l'annu. "Li Xiner hà dettu chì u principale mercatu di destinazione di a cumpagnia hè in Europa è in i Stati Uniti. Se e merchenzie sò spedite dopu avè ricevutu l'ordine, u cliente ùn riceverà micca e merchenzie finu à unu o dui mesi dopu. Dopu avè utilizatu i magazzini d'oltremare, a cumpagnia pò preparà e merchenzie in anticipu, i clienti ponu ritirà e merchenzie lucalmente, è i costi logistichi sò ancu ridutti. Non solu què, basendu si nantu à l'attività di magazzini d'oltremare d'esportazione B2B di cummerciu elettronicu transfrontalieru, a cumpagnia pò ancu gode di pulitiche preferenziali cum'è l'ispezione prioritaria, u sdoganamentu integratu è i ritorni convenienti à a Dogana di Haizhu sottu à a Dogana di Guangzhou.
Cuuperazione internaziunale più prufonda in a catena industriale - in l'ultimi anni, parechje cumpagnie cinesi anu investitu è custruitu fabbriche di pneumatici in u Sudeste Asiaticu. U vulume di compra di pezzi è cumpunenti richiesti per a manutenzione di l'attrezzature meccaniche ùn hè micca grande, ma a frequenza di compra hè assai alta. Hè difficiule di risponde in modu flessibile à i bisogni di i clienti attraversu l'esportazioni cummerciali tradiziunali. In u 2020, dopu avè cumpletatu a registrazione di u magazzinu d'oltremare attraversu a Qingdao Customs, Qingdao First International Trade Co., Ltd. hà cuminciatu à pruvà à sceglie un metudu di cumbinazione più efficiente in termini di tempu è megliu per trasportà e merci secondu a so situazione attuale, mentre prufitta di a comodità di u trasportu LCL è di una sola finestra.

Data di publicazione: 03 lug 2024