
Recentemente, l'Organizazione Mundiale di u Cummerciu hà publicatu i dati di u cummerciu mundiale di merci per u 2023. I dati mostranu chì u valore tutale di l'impurtazioni è di l'espurtazioni di a Cina in u 2023 hè di 5,94 trilioni di dollari americani, mantenendu u so statutu di u più grande paese di u mondu in u cummerciu di merci per sette anni consecutivi; frà questi, a quota di mercatu internaziunale di l'espurtazioni è di l'impurtazioni hè rispettivamente di 14,2% è 10,6%, è hà mantinutu u primu postu in u mondu per 15 anni consecutivi. è u secondu. In u cuntestu di a difficiule ripresa di l'ecunumia mundiale, l'ecunumia cinese hà dimustratu una forte resilienza di sviluppu è hà furnitu una forza motrice per a crescita di u cummerciu mundiale.
I cumpratori di merci cinesi si sò spargugliati in tuttu u mondu
Sicondu i dati di u cummerciu mundiale di merci di u 2023 publicati da l'Organizazione Mundiale di u Cummerciu, l'esportazioni mundiali righjunghjeranu un totale di 23,8 trilioni di dollari americani in u 2023, una diminuzione di 4,6%, dopu à dui anni consecutivi di crescita in u 2021 (in crescita di 26,4%) è in u 2022 (in crescita di 11,6%). Sò calate, ma aumentendu sempre di 25,9% paragunatu à u 2019 prima di l'epidemia.
Specificamente à a situazione di a Cina, in u 2023, u valore tutale di l'impurtazioni è di l'espurtazioni di a Cina era di 5,94 trilioni di dollari americani, 0,75 trilioni di dollari americani di più chè i Stati Uniti, chì eranu secondi in classifica. Frà questi, a quota di mercatu internaziunale di l'espurtazioni di a Cina hè di 14,2%, a stessa cum'è in u 2022, è hè stata prima in u mondu per 15 anni consecutivi; a quota di mercatu internaziunale di l'impurtazioni di a Cina hè di 10,6%, essendu seconda in u mondu per 15 anni consecutivi.
À questu riguardu, Liang Ming, direttore di l'Istitutu di Ricerca di u Cummerciu Esteru di l'Istitutu di u Cummerciu Internaziunale è di a Cuuperazione Ecunomica di u Ministeru di u Cummerciu, crede chì in u 2023, in u cuntestu di un ambiente esternu cumplessu è severu, un forte rallentamentu di a dumanda di u mercatu internaziunale è u scoppiu di cunflitti lucali, a quota di mercatu internaziunale di l'esportazioni di a Cina. Mantene a stabilità di basa dimostra a forte resilienza è a cumpetitività di u cummerciu esteru di a Cina.
U New York Times hà publicatu un articulu chì dichjara chì i cumpratori di prudutti chinesi, da l'acciaiu, e vitture, e cellule solari à i prudutti elettronichi, si sò sparsi in tuttu u mondu, è l'America Latina, l'Africa è altri lochi sò particularmente interessati à i prudutti chinesi. L'Associated Press crede chì, malgradu a tendenza ecunomica mundiale generale lenta, l'impurtazioni è l'espurtazioni di a Cina anu cunnisciutu una crescita significativa, riflettendu u fenomenu gratificante chì u mercatu mundiale si sta riprendendu.
Data di publicazione: 11 di ghjugnu 2024