Segui u capu à Lhasa

In questu vaghjimu d'oru, parechje persone andaranu à vede u mondu.

In questi mesi, parechji clienti vanu in viaghju, cum'è l'Europa, e vacanze d'estate in Europa sò generalmente chjamati "mesi d'aostu off". Allora, u mo capu andendu in strada di Lhasa Tibet. Hè un locu santu è bellu.

asd

U patronu hà cuminciatu da Chengdu, Sichuan, induve a "31st Summer Universiade" hè stata tenuta questu annu, tutta a strada à punente.Comu tutti sapemu, a Cina hè una pazza infrastruttura. Allora u capu hà sceltu di guidà da Sichuan à Lhasa, in u Tibet. U viaghju più audace ùn hè micca in Tibet, ma u curagiu di passà nantu à a linea di u Tibet di Sichuan è avanzà cun valentia.

U primu ghjornu, simu ghjunti à Kangding à una altitudine di 2600. Prufittate di u paisaghju unicu di Kangding longu u fiumu Zhedo in a cità. U secondu ghjornu, avemu ghjuntu à Hongzihai è Gongga Snow Mountain Observation Deck, 2600 metri sopra u livellu di u mari. . Vede belli muntagni nevicati è laghi di plateau. U terzu ghjornu, aghju andatu à Shangri-La Town, à una altitudine di 2900 metri. A strada passerà per "Diciottu curve di Tianlu", cum'è u sensu literale, ci vole 18 curve per cullà a muntagna. Pruvate e cumpetenze di u vostru driver. À u listessu tempu, riflette ancu a forza di a nostra infrastruttura cinese, è pudemu andà in ogni locu bellu. Allora, avemu ghjuntu à Nyingchi, chì hè 3100 metri sopra u nivellu di u mari, è hà vistu a bella cità di Lulang, chì hà u reputazione di "Svizzera Orientale". Hè principarmenti duminatu da furmazioni glaciali, alta muntagna è canyon, è paisaghji di risorse animali è vegetali. Hè un locu raru di risorsa turistica in u mondu induve glaciers, alta muntagna, canyon, prati, fureste, fiumi, laghi è altri paisaghji coexistenu. Infine, ghjunghje à un locu chì manca l'ossigenu ma ùn manca micca a fede - Lhasa (3650 sopra u livellu di u mari). In a strada, passerete a Linla Expressway, l'unica autostrada senza pedaggio in Cina. A cosa più famosa in Lhasa hè u Palazzu Potala situatu nantu à u terzu polu di a terra. Cù u tettu di u mondu cum'è u sogliu è u ghjacciu di u millenniu è a neve cum'è u lintel, à l'intersezzione di u celu è a terra, un totem di a fede s'alza, battendu a ghjente. anima di u clan.

Dopu à 13 ghjorni, u capu vultò à a cumpagnia. Stu viaghju differente hè finitu.


Tempu di Postu: Sep-04-2023