A Cina hà stabilitu una piattaforma di test di l'attività cerebrale in a so stazione spaziale per esperimenti di elettroencefalogramma (EEG), cumpletendu a prima tappa di a custruzzione in orbita di a ricerca EEG di u paese.
"Avemu realizatu u primu esperimentu EEG durante a missione cù equipaggiu Shenzhou-11, chì hà verificatu l'applicabilità in orbita di a tecnulugia d'interazzione cervellu-urdinatore per mezu di robot cuntrullati da u cervellu", hà dettu à China Media Group Wang Bo, ricercatore à u Centru di Ricerca è Formazione di l'Astronauti Cinesi.
I circadori di u Laboratoriu Chjave di l'Ingegneria di i Fattori Umani di u centru, in stretta cullaburazione cù parechji gruppi di astronauti chinesi, o taikonauti, anu furmatu una seria di prucedure standard per i testi EEG per mezu di esperimenti terrestri è verificazione in orbita. "Avemu ancu fattu qualchi scuperta", hà dettu Wang.

Pigliendu cum'è esempiu u mudellu di valutazione per a misurazione di a carica mentale, Wang hà dettu chì u so mudellu, paragunatu à quellu cunvinziunale, integra dati da più dimensioni cum'è a fisiologia, a prestazione è u cumpurtamentu, ciò chì pò migliurà a precisione di u mudellu è rende lu più praticu.
A squadra di ricerca hà ottenutu risultati in a creazione di mudelli di dati per misurà a fatigue mentale, u caricu mentale è a vigilanza.
Wang hà discrittu i trè obiettivi di a so ricerca EEG. Unu hè di vede cumu l'ambiente spaziale influenza u cervellu umanu. U secondu hè di fighjà cumu u cervellu umanu s'adatta à l'ambiente spaziale è rimodella i nervi, è l'ultimu hè di sviluppà è verificà tecnulugie per migliurà a putenza cerebrale, postu chì i taikonauti realizanu sempre assai operazioni fini è cumplesse in u spaziu.
L'interazione cervellu-urdinatore hè ancu una tecnulugia promettente per una futura applicazione in u spaziu.
"A tecnulugia hè di cunvertisce l'attività di pensamentu di e persone in struzzioni, ciò chì hè assai utile per l'operazioni multitasking o remote", hà dettu Wang.
Si prevede chì a tecnulugia serà applicata in attività extraveiculari, è ancu in qualchì coordinazione omu-macchina, migliurendu infine l'efficienza generale di u sistema, aghjunse.
À longu andà, a ricerca EEG in orbita hà per scopu di esplorà i misteri di l'evoluzione di u cervellu umanu in l'universu è di rivelà i meccanismi impurtanti in l'evoluzione di l'esseri viventi, furnendu nuove perspettive per u sviluppu di l'intelligenza simile à u cervellu.
Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2024