A stazione spaziale cinese crea una piattaforma di teste di l'attività cerebrale

Cina hà stabilitu una piattaforma di teste di l'attività cerebrale in a so stazione spaziale per esperimenti di l'elettroencefalogramma (EEG), cumpiendu a prima tappa di a custruzzione in orbita di u paese di a ricerca EEG.

"Avemu realizatu u primu esperimentu EEG durante a missione di l'equipaggiu Shenzhou-11, chì hà verificatu l'applicabilità in orbita di a tecnulugia di interazzione cervellu-computer per mezu di roboti cuntrullati da u cervellu", Wang Bo, ricercatore in China Astronaut Research and Training Center, hà dettu à China Media. Gruppu.

I ricercatori di u Laboratoriu Chjave di l'Ingenieria di Fattori Umani di u centru, in stretta cullaburazione cù parechje lotte di astronauti cinesi, o taikonauts, anu furmatu una seria di prucedure standard per i testi EEG attraversu esperimenti in terra è verificazione in orbita. "Avemu ancu fattu alcuni avanzi", disse Wang.

asd

Pigliendu u mudellu di qualificazione per a misurazione di a carica mentale cum'è un esempiu, Wang hà dettu chì u so mudellu, cumparatu cù u cunvinziunali, integra dati da più dimensioni cum'è fisiologia, prestazione è cumpurtamentu, chì ponu migliurà a precisione di u mudellu è rende più praticu.

U squadra di ricerca hà ottenutu risultati in stabilisce mudelli di dati per misurà a fatigue mentale, a carica mentale è a vigilanza.

Wang hà delineatu i trè obiettivi di a so ricerca EEG. Unu hè di vede cumu l'ambiente spaziale impacta u cervellu umanu. U sicondu hè di guardà cumu u cervellu umanu s'adatta à l'ambiente spaziale è rimodella i nervi, è l'ultimu hè di sviluppà è verificà e tecnulugia per rinfurzà a putenza di u cervellu cum'è taikonauts sempre realizanu assai operazioni fine è complicate in u spaziu.

L'interazzione cervellu-computer hè ancu una tecnulugia promettente per l'applicazione futura in u spaziu.

"A tecnulugia hè di cunvertisce l'attività di pensamentu di e persone in struzzioni, chì hè assai utile per operazioni multitask o remote", disse Wang.

A tecnulugia hè prevista per esse applicata in l'attività extravehicular, è ancu in una certa coordinazione omu-macchina, in fine di migliurà l'efficienza generale di u sistema, aghjunse.

À longu andà, a ricerca EEG in orbita hè di spiegà i misteri di l'evoluzione di u cervellu umanu in l'universu è revelà i meccanismi impurtanti in l'evoluzione di l'esseri viventi, furnisce novi perspettivi per u sviluppu di l'intelligenza di u cervellu.


Tempu di post: 29-Jan-2024