Nutizie - A pulitica di cummerciu esteru di a Cina

A pulitica di cummerciu esteru di a Cina

Per aiutà e cumpagnie di cummerciu esteru à mantene l'ordini, mantene i mercati è mantene a fiducia, recentemente, u Cumitatu Centrale di u Partitu è ​​u Cunsigliu di Statu anu implementatu intensamente una seria di misure per stabilizà u cummerciu esteru. E pulitiche dettagliate per aiutà l'imprese à salvà si anu aiutatu efficacemente à stabilizà i fundamenti di u cummerciu esteru.

Mentre mettemu in opera e pulitiche chì sò state introdutte per stabilizà u cummerciu esteru è l'investimenti esteri, aumenteremu ulteriormente u sustegnu. A riunione hà pigliatu ulteriori accordi in termini di espansione di l'impurtazione di prudutti di alta qualità, mantenimentu di a stabilità di a catena industriale internaziunale è di a catena di furnimentu, è studiu di a riduzione graduale è di l'esenzione di e tasse portuali.

«A superposizione di ste pulitiche prumoverà sicuramente a crescita di u cummerciu esteru.» Wang Shouwen, Vice Ministru di u Cummerciu è Rappresentante Aggiuntu di i Negoziati di Cummerciu Internaziunale, hà dettu chì, mentre surveglianu da vicinu l'operazione di u cummerciu esteru, tutte e località è i dipartimenti pertinenti devenu ancu emette alcune pulitiche basate nantu à e cundizioni attuali. E misure di sustegnu lucale ponu migliurà l'efficienza di l'implementazione di e pulitiche, affinchì l'imprese di cummerciu esteru possinu ottene una crescita stabile è migliurà a qualità prufittendu di dividendi pulitichi sottu una seria d'incertezze.

In quantu à a tendenza futura di u cummerciu esteru, l'esperti anu dettu chì cù l'implementazione di un pacchettu di pulitiche è misure per stabilizà a crescita, a logistica di u cummerciu esteru serà ulteriormente facilitata, è l'imprese ripiglieranu u travagliu è ghjunghjeranu à a pruduzzione à una velocità ulteriore. U cummerciu esteru di u mo paese duveria cuntinuà à mantene un impulsu di ripresa.


Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2023