News - Politica di u Cummerciu Estera di a Cina

A pulitica di u Cummerciu Straniera di a China

Per aiutà i cumpagnie di u cummerciu tedeschi, tenendu à i mercati, è mantenenu a cunfidenza, u Cunsigliu Centrale di u Ritrattu hà una seria di misure per stabilize. E pulitiche dettagliate per aiutà à l'imprese bails anu aiutatu in modu efficace i fundamenti di u cummerciu straneru.

Mentre implementà e pulitiche chì sò stati introdutti in stabilizzà in un investimentu straneru è straneru, aumenteremu ancu u supportu. A riunione hà fattu più arrangiamenti in termini di allappandà l'impurtanza di i prudutti di alta qualità è à cumanda di a catena industriale interna è studiendu a riduzzione posta.

"A superposizione di queste pulitiche prumomisteranu definitiva a crescita di u cummerciu esteru." Wang Showen, vice minister of Commerce è diputy riprentatore di negazioni di u cummerciu internaziunale, e dettanu di sferenti straniari, anu ancu compru alcune politiche secondu à e cundizioni attuali. E misure di u sustegnu lucale pò migliurà l'efficienza di l'implementazione di a pulitica, per chì l'imprese di u cummerciu straneru è migliurà a qualità di i dividendi di gode di u puliticu.

In quantu à l'avena futura di u cummerciu, l'esperti in u pacchettu di un pacchettu di pulitiche è misure per stabilisce a crescita, è entre in versioni in risistione è ghjunghje à una spedizioni in più. U cummerciu straniera di u mo paese hè previstu di cuntinuà à mantene una ricuperazione di u mumentu.


Tempu post: Apr-27-2023