In a prima metà di u 2023, di fronte à l'ambiente internaziunale cumplessu è severu è à i compiti ardui è ardui di riforma, sviluppu è stabilità interna, sottu a forte dirigenza di u Cumitatu Centrale di u Partitu cù u cumpagnu Xi Jinping à u core, a dumanda di u mercatu di u mo paese si riprenderà gradualmente, a pruduzzione è l'offerta continueranu à cresce, è i prezzi di l'impieghi resteranu generalmente stabili. , u redditu di i residenti hè cresciutu constantemente, è l'operazione ecunomica generale hè aumentata. Tuttavia, ci sò ancu prublemi cum'è una dumanda interna insufficiente, difficultà operative per alcune imprese, è parechji risichi nascosti in settori chjave. Ovviamente, i fenomeni ecunomichi sò assai aleatorii, è e lege ecunomiche ponu esse riflesse è scuperte solu in una paragone à longu andà è multi-prospettiva, è u listessu vale per l'analisi di a situazione macroeconomica. Dunque, hè necessariu capisce razionalmente a macroeconomia di a Cina sottu u sfondate storicu à longu andà è a perspettiva cumparativa internaziunale.

Da u puntu di vista di a paragone internaziunale, l'attuale tassu di crescita ecunomica di u mo paese hè sempre unu di i più alti trà e principali economie di u mondu. In u cuntestu di un ambiente internaziunale cumplessu è volatile, una alta inflazione mundiale è un indebulimentu di u momentum di crescita ecunomica di e principali economie, ùn hè micca faciule per u mo paese di ottene una ripresa generale di a crescita ecunomica, ciò chì dimostra a so forte resilienza ecunomica. In u primu trimestre di u 2023, u PIB di u mo paese crescerà di 4,5% annantu à l'annu precedente, più veloce di u tassu di crescita di e principali economie cum'è i Stati Uniti (1,8%), l'Eurozona (1,0%), u Giappone (1,9%) è a Corea di u Sud (0,9%); in u secondu trimestre, u PIB di u mo paese crescerà di 6,3% annantu à l'annu precedente, mentre chì i Stati Uniti sò di 2,56%, 0,6% in a zona euro è 0,9% in Corea di u Sud. U tassu di crescita ecunomica di u mo paese mantene sempre una pusizione di punta trà e principali economie, è hè diventatu un mutore impurtante è una forza stabilizzatrice per a crescita ecunomica mundiale.

In breve, u sistema industriale cumpletu di u mo paese hà vantaghji evidenti, u mercatu à grande scala hà vantaghji eccezziunali, e risorse umane è e risorse umane anu vantaghji evidenti, i dividendi di a riforma è di l'apertura anu cuntinuatu à esse liberati, è i fundamenti di a stabilità ecunomica è di u miglioramentu à longu andà di a Cina ùn sò micca cambiati. Ùn hè micca cambiatu, è e caratteristiche di resilienza sufficiente, grande putenziale è spaziu largu ùn sò micca cambiate. Cù u sustegnu di pulitiche è misure chì coordinanu e situazioni naziunali è internaziunali, u sviluppu è a sicurezza, a Cina hà e cundizioni è a capacità di ottene un sviluppu ecunomicu stabile è sanu. Duvemu rispettà a guida di u Pensamentu di Xi Jinping nantu à u Socialismu cù Caratteristiche Cinesi per una Nova Era, rispettà u tonu generale di u travagliu di ricerca di u prugressu mantenendu a stabilità, implementà cumpletamente, accuratamente è cumpletamente u novu cuncettu di sviluppu, accelerà a custruzzione di un novu mudellu di sviluppu, approfondisce cumpletamente a riforma è l'apertura, è aumentà a regulazione di a pulitica macro. Ci concentreremu nantu à l'espansione di a dumanda interna, à u rinfurzamentu di a fiducia è à a prevenzione di i risichi. Continueremu à prumove u miglioramentu cuntinuu di l'operazione ecunomica, u rinfurzamentu cuntinuu di u putere endogenu, u miglioramentu cuntinuu di l'aspettative suciali è a risoluzione cuntinua di i risichi è di i periculi nascosti, in modu da prumove efficacemente u miglioramentu efficace di l'ecunumia è a crescita raghjonevule di a quantità.
Data di publicazione: 12 d'ottobre di u 2023