Nutizie - A Cina manda forniture di aiuti d'emergenza à Vanuatu colpitu da u terremotu

A Cina manda aiuti d'emergenza à Vanuatu colpitu da u terremotu

1

Una spedizione di forniture di succorsu d'emergenza hè partita mercuri sera da a cità cinese meridionale di Shenzhen per Port Vila, a capitale di Vanuatu, per sustene i sforzi di succorsu dopu à u terremotu in u paese isulanu di u Pacificu.

U volu, chì traspurtava forniture essenziali cum'è tende, letti pieghevoli, equipaggiamenti di purificazione di l'acqua, lampade solari, alimenti d'emergenza è materiali medichi, hè partitu da l'aeroportu internaziunale di Shenzhen Baoan à 19:18 ora di Pechino. Si prevede chì ghjunghjerà à Port Vila à 4:45 ghjovi, secondu l'autorità di l'aviazione civile.
Un terramotu di magnitudine 7,3 hà colpitu Port Vila u 17 di dicembre, pruvucendu vittime è danni significativi.
U guvernu cinese hà furnitu 1 milione di dollari americani in assistenza d'emergenza à Vanuatu per sustene a so risposta à i disastri è i sforzi di ricustruzzione, hà annunziatu a settimana scorsa Li Ming, portavoce di l'Agenzia Cinese di Cooperazione Internaziunale per u Sviluppu.
L'ambasciatore cinese Li Minggang hà visitatu mercuri e famiglie di i citadini cinesi chì anu persu a vita in u recente terremotu devastante in Vanuatu.
Hà spressu cunduglianze à e vittime è simpatia à e so famiglie, assicurenduli chì l'ambasciata offriria tutta l'assistenza necessaria in questu mumentu difficiule. Hà aghjustatu chì l'ambasciata hà incitatu u guvernu di Vanuatu è l'autorità pertinenti à piglià misure rapide è efficaci per affrontà l'arrangiamenti dopu à u disastru.
À a dumanda di u guvernu di Vanuatu, a Cina hà mandatu quattru esperti d'ingegneria per aiutà à a risposta dopu à u terremotu in u paese, hà dettu luni u portavoce di u ministeru di l'Affari Esteri cinese Mao Ning.
"Hè a prima volta chì a Cina hà mandatu una squadra di valutazione d'emergenza dopu à un disastru in un paese isulanu di u Pacificu, cù a speranza di cuntribuisce à a ricustruzzione di Vanuatu", hà dettu Mao in una cunferenza stampa cutidiana.



Data di publicazione: 19 di ferraghju 2025