
Un spedizione di materiale di travagliu d'emergenza partuti marcuri sera da a cità cinese di u mare à portu vacu, a capitale di Vanuatu, u paese di l'Isula Pacificu.
U volu, purtata furnisce essenziale cumpresi tenti, letti di purificazione d'acqua, lampazioni soli è materiali solari è materiale di u bassu tempu à 7:18 PM Time. Hè preposatu ghjunghje in Port Vila in 4:45 sò ghjovi, secondu l'autorità di aviazione civile.
Un terrenu 7.3-Magnitudine Strating portu vAl u 17 di dicembre, causendu dannu significativu.
U guvernu chinesi hà furnitu 1 milioni di dollari americani in assistenza d'emergenza per sustene i sforzi di disastru, u mischju, l'Agenzia di Buoperazione Internaziunale China, annunziata a semana.
Ambasciatore cinese li Minggang U WEDONY Visitanu e famiglie di i Nationali Cinque per u terrimotu
Hè spressu cundole à e vittime è a simpatia à e so famiglie, assicurendu chì l'ambasciata offre tutti l'assistenza necessaria in questu tempu difficiule. Hà aghjusatu chì l'Ambascionu hà uritatu u guvernu valeatu è l'autorità pertinenti per piglià e misure rapidamente è efficaci per indirizzà l'arrangementi post-disastri.
À a dumanda di u guvernu valeatu, Cina hà mandatu quattru sporti di l'ingegneria per aiutà à una risposta postale in u terrimotu in u paese, u ministeru di u ministeru Cinese Mao ning dettu u luni.
"Hè a prima volta chì a Cina hà mandatu una squadra di valutazione di emergenza in un paese issuriticu di un Pacificu, cun sperenze di Contribuzione à a Recontritura di Vanuatu", Mao disse à una stampa di stampa di quotidiana.
Tempu post: 19-2025