Cina nantu à a Luna

 h1

A Cina hà cuminciatu à riportà i primi campioni lunari di u mondu da u latu luntanu di a luna marti in parte di a missione Chang'e-6, secondu l'Amministrazione Spaziale Naziunale Chine (CNSA).
L'ascensore di a nave spaziale Chang'e-6 hè partitu à 7:48 am (ora di Beijing) da a superficia di a luna per attraccà cù u combo orbiter-returner è eventualmente portarà i campioni à a Terra. U mutore 3000N hà operatu per circa sei minuti è hà mandatu successu u ascender in l'orbita lunare designata.
A sonda lunare Chang'e-6 hè stata lanciata u 3 di maghju. U so combo lander-ascender hà sbarcatu nantu à a luna u 2 di ghjugnu. A sonda hà passatu 48 ore è hà fattu un campionamentu rapidu intelligente in u Polu Sud-Aitken Basin in u latu di l'altru. luna è poi incapsulatu i campioni in i dispusitivi di almacenamento purtati da u ascender secondu u pianu.
China hà ottenutu campioni da u latu vicinu di a luna durante a missione Chang'e-5 in 2020. Ancu s'è a sonda Chang'e-6 si basa nantu à u successu di a precedente missione di ritornu di mostra lunare di China, hè sempre affruntatu alcune sfide grandi.
Deng Xiangjin cù China Aerospace Science and Technology Corporation hà dettu chì hè stata "una missione estremamente difficiule, estremamente onorevole è estremamente sfida".
Dopu à l'atterrissimu, a sonda Chang'e-6 hà travagliatu nantu à a latitudina miridiunali di u Polu Sud di a luna, in u latu luntanu di a luna. Deng hà dettu chì a squadra spera chì pò stà in u statu più ideale.
Ellu disse per fà a so illuminazione, a temperatura è e altre cundizioni ambientali più coherente pussibule cù a sonda Chang'e-5, a sonda Chang'e-6 hà aduttatu una nova orbita chjamata orbita retrograda.
"In questu modu, a nostra sonda mantene e cundizioni di travagliu è l'ambienti simili, sia in latitudini miridiunali sia in u nordu; a so cundizione di travagliu seria bona ", disse à CGTN.
A sonda Chang'e-6 travaglia in u latu luntanu di a luna, chì hè sempre invisibile da a Terra. Dunque, a sonda hè invisibile à a Terra durante tuttu u so prucessu di travagliu di a superficia lunare. Per assicurà u so funziunamentu normale, u satellita di relé Queqiao-2 hà trasmessu i signali da a sonda Chang'e-6 à a Terra.
Ancu cù u satellitu di relay, durante l'ora di 48 chì a sonda stava nantu à a superficia lunare, ci era qualchì ora quandu era invisibule.
"Questu esige chì tuttu u nostru travagliu di a superficia lunare sia significativamente più efficiente. Per esempiu, avemu avà a tecnulugia rapida di campionamentu è imballaggio ", disse Deng.
"In u latu luntanu di a luna, a pusizione di sbarcu di a sonda Chang'e-6 ùn pò micca esse misurata da e stazioni di terra nantu à a Terra, cusì deve identificà u locu per sè stessu. U listessu prublema sorge quandu ascende da u latu di l'altru di a luna, è hà ancu bisognu di decollà da a luna in modu autonomu ", aghjunse.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2024