U 12 di maghju, dopu à i negoziati ecunomichi è cummerciali d'altu livellu trà a Cina è i Stati Uniti in Svizzera, i dui paesi anu publicatu simultaneamente a "Dichjarazione cumuna di i negoziati ecunomichi è cummerciali sino-americani di Ginevra", prumittendu di riduce significativamente i tariffi imposti l'unu à l'altru durante l'ultimu mese. U tariffiu supplementu di u 24% serà suspesu per 90 ghjorni, è solu u 10% di i tariffi supplementari seranu cunservati nantu à e merchenzie di e duie parti, è tutti l'altri novi tariffi seranu annullati.
Sta misura di sospensione tariffaria ùn hà micca solu attiratu l'attenzione di i praticanti di u cummerciu esteru, hà stimulatu u mercatu cummerciale sino-statunitense, ma hà ancu liberatu segnali pusitivi per l'ecunumia mundiale.
Zhang Di, analista macro capu di China Galaxy Securities, hà dettu: I risultati graduali di e negoziazioni cummerciali sino-americane ponu ancu alleviare l'incertezza di u cummerciu mundiale quest'annu finu à un certu puntu. Aspittemu chì l'esportazioni di a Cina continueranu à cresce à una velocità relativamente alta in u 2025.
Pang Guoqiang, fundatore è CEO di GenPark, un fornitore di servizii d'esportazione in Hong Kong, hà dettu: "Questa dichjarazione cumuna porta un barlume di calore à l'attuale ambiente cummerciale mundiale tesu, è a pressione di i costi nantu à l'esportatori in l'ultimu mese serà parzialmente alleviata". Hà mintuvatu chì i prossimi 90 ghjorni saranu un periodu di finestra raru per e cumpagnie orientate à l'esportazione, è un gran numeru di cumpagnie si cuncentreranu nantu à e spedizioni per accelerà i testi è l'atterraggio in u mercatu americanu.
A sospensjoni di a tarifa di u 24% hà riduttu assai u pesu di i costi per l'esportatori, permettendu à i fornitori di furnisce prudutti più cumpetitivi in termini di prezzi. Questu hà creatu opportunità per e cumpagnie di attivà u mercatu americanu, in particulare per i clienti chì anu prima suspesu a cuuperazione per via di tariffe elevate, è i fornitori ponu riprende attivamente a cuuperazione.
Hè da nutà chì a situazione ecunomica di u cummerciu esternu s'hè riscaldata, ma e sfide è l'opportunità coesistenu!
Data di publicazione: 16 di ghjugnu di u 2025