Un zitellu di New York hà avutu àandà in casa per a prima voltaquasi dui anni dopu à a so nascita.
Nathaniel hè statu licenziatu daOspedale di i zitelli di Blythedalein Valhalla, New York u 20 d'aostu dopu un sughjornu di 419 ghjorni.

I duttori, l'infermieri è u persunale si sò messi in fila per applaudisce Nathaniel mentre lasciava l'edifiziu cù a so mamma è u so babbu, Sandya è Jorge Flores. Per celebrà u traguardu, Sandya Flores hà scuzzulatu una campana d'oru mentre facianu un ultimu viaghju inseme longu u corridore di l'uspidale.
Nathaniel è u so fratellu gemellu Christian sò nati à 26 settimane fà, u 28 d'ottobre di u 2022, à l'ospedale di i zitelli di Stony Brook in Stony Brook, New York, ma Christian hè mortu trè ghjorni dopu a nascita. Nathaniel hè statu dopu trasferitu à l'ospedale di i zitelli di Blythedale u 28 di ghjugnu di u 2023.
U zitellu "miraculosu" natu à 26 settimane torna in casa da l'uspidale dopu à 10 mesi
Sandya Flores hà dettu"Bonghjornu America"Ella è u so maritu si sò rivolti à a fecundazione in vitro per inizià a so famiglia. A coppia hà amparatu ch'elli aspettavanu gemelli, ma à 17 settimane di gravidanza, Sandya Flores hà dettu chì i medichi li anu dettu ch'elli avianu nutatu chì a crescita di i gemelli era limitata è anu cuminciatu à surveglià da vicinu ella è i zitelli.
À 26 settimane, Sandya Flores hà dettu chì i medichi li anu dettu chì i gemelli avianu bisognu di esse parturiti prestu viasezzione cesariana.
"Hè natu à 385 grammi, chì hè menu di una libbra, è avia 26 settimane. Dunque u so prublema principale, chì persiste ancu oghje, hè a prematurità di i so pulmoni", hà spiegatu Sandya Flores à "GMA".
I Floreses anu travagliatu strettamente cù i medichi è a squadra medica di Nathaniel per aiutallu à superà e sfide.

Data di publicazione: 10 settembre 2024