Nutizie - I boni monitor tattili offrenu certificati d'autenticazione in i display tattili

Audit ISO 9001 è ISO 914001 di Capu d'Annu

Audit ISO 9001 è ISO 914001 di Capu d'Annu

U 27 di marzu di u 2023, avemu accoltu a squadra di audit chì realizzerà l'audit ISO9001 di u nostru CJTOUCH in u 2023.

Certificazione di u sistema di gestione di a qualità ISO9001 è certificazione di u sistema di gestione ambientale ISO914001, avemu ottenutu queste duie certificazioni dapoi l'apertura di a fabbrica, è avemu passatu cù successu l'audit annuale.

Digià più di duie settimane fà, i nostri culleghi stavanu digià preparandu i ducumenti richiesti per sta seria di revisioni. Perchè sti verifiche sò cruciali per a nostra pruduzzione indipendente è e fabbriche di ricerca è sviluppu, è sò ancu un modu per verificà a qualità di i nostri prudutti. Dunque, l'impresa è i culleghi di tutti i dipartimenti anu sempre datu una grande impurtanza à questu. Benintesa, u puntu u più impurtante hè di implementà u monitoraghju di a qualità è u monitoraghju ambientale in ogni ghjornu di pruduzzione è di travagliu, è a cosa più impurtante hè chì ogni ligame possi rispettà i standard di u sistema ISO.

U cuntenutu di l'audit di CJTOUCH da a squadra di audit di certificazione ISO include generalmente i seguenti punti impurtanti:

1. S'è a cunfigurazione di l'attrezzatura di pruduzzione è di prova è l'ambiente di pruduzzione rispondenu à i requisiti pertinenti.

2. S'ellu u statutu di gestione di l'attrezzatura di pruduzzione è di prova è l'ambiente di prova rispondenu à i requisiti.

3. S'ellu u prucessu di pruduzzione risponde à i requisiti di u prucessu, s'ellu risponde à i requisiti di e regulazioni di sicurezza operativa, è s'è e cumpetenze in situ di l'operatori sò cumpetenti per i bisogni di u travagliu.

4. S'ellu l'identificazione di u produttu, l'identificazione di u statutu, i segnali d'avvertimentu di sustanzi chimichi periculosi è l'ambiente di almacenamentu rispondenu à i requisiti

5. S'è e cundizioni di almacenamentu di i ducumenti è di i registri rispondenu à i requisiti.

6. Punti di scaricu di rifiuti (acque usate, gas di scaricu, rifiuti solidi, rumore) è a gestione di u situ di trattamentu.

7. Statu di gestione di i magazzini di prudutti chimichi periculosi.

8. L'usu è a manutenzione di attrezzature speciali (caldaie, recipienti à pressione, ascensori, attrezzature di sollevamento, ecc.), l'allocazione è a gestione di materiali di salvataggio d'emergenza in situazioni d'emergenza.

9. U statutu di gestione di a polvera è di e macchie velenose in i lochi di travagliu di pruduzzione.

10. Osservate i lochi ligati à u pianu di gestione, è verificate l'implementazione è u prugressu di u pianu di gestione.

(Marzu 2023 da Lydia)


Data di publicazione: 01 d'aprile di u 2023