Cù a pupularità di i dispusitivi mobili è di l'urdinatori purtatili, a tecnulugia di u schermu tattile hè diventata un modu impurtante per l'utilizatori di utilizà i so urdinatori ogni ghjornu. Apple hà ancu spintu u sviluppu di a tecnulugia di u schermu tattile in risposta à a dumanda di u mercatu, è pare chì travaglia nantu à un urdinatore Mac cù schermu tattile chì serà dispunibule in u 2025. Ancu s'è Steve Jobs hà insistitu chì i schermi tattili ùn appartenenu micca à u Mac, chjamenduli ancu "ergonomicamente orribili", Apple hè avà andata contru à e so idee più di una volta, cum'è u grande Apple iPhone 14 pro max, ecc. Jobs ùn supportava micca i telefoni cù schermu grande.
L'urdinatore Mac cù schermu tattile aduprerà u chip di Apple, funzionerà cù MacOS, è pò esse cumminatu cù un touchpad è una tastiera standard. Oppure u disignu di questu urdinatore serà simile à l'iPad Pro, cù un disignu à schermu pienu, eliminendu a tastiera fisica è aduprendu una tecnulugia di tastiera virtuale è stylus.
Sicondu u rapportu, u novu Mac touchscreen, u novu MacBook Pro cù display OLED, puderia esse u primu Mac touchscreen in u 2025, durante u quale i sviluppatori di Apple stanu travagliendu attivamente à una nova scuperta tecnologica.
In ogni casu, sta invenzione è scuperta tecnologica hè un cambiamentu maiò di a pulitica di a cumpagnia è serà una cunfruntazione cù i scettichi di i schermi tattili - Steve Jobs.
Data di publicazione: 26 di marzu di u 2023