A causa di l'impattu di l'epidemia, u 2020 hè statu un annu di grande impattu è sfida per u cummerciu esteru di a Cina, sia domesticu sia stranieru hà ricevutu un forte impattu, aumentendu a pressione nantu à l'esportazioni, a chjusura domestica hè ancu un grande impattu nantu à u cummerciu esteru di a Cina. In u 2023, cù u rilassamentu graduale di l'epidemia, parechje restrizioni sò state gradualmente eliminate, è l'ecunumia di u cummerciu esteru di a Cina hè pronta à parte, cum'è dimustratu da l'ultimi dati di a Duana Cinese, u cummerciu esteru di a Cina in u primu trimestre di quest'annu, mostra una tendenza pusitiva. Ancu s'è a dumanda mundiale hè sempre in un statu lentu, l'esportazioni anu sempre una piccula tendenza di crescita, l'impurtazioni anu ancu una certa crescita (menu di dui per centu).
I dati mostranu chì u cummerciu di a Cina cù i paesi di l'Asia Sudorientale hè cresciutu di più di u 16%, una svolta maiò, tuttu per via di a liberalizazione graduale di e restrizioni di a Cina nantu à l'epidemie. Lv Daliang —- Direttore di u Dipartimentu di Statistica è Analisi di l'Amministrazione Generale di e Duane di a Cina "L'efficienza di u passaghju portu terrestre hè migliurata, purtendu u ritmu di crescita di u cummerciu di fruntiera di a Cina cù l'ASEAN à ripiglià. U cummerciu di a Cina cù l'ASEAN hà superatu i 386,8 trilioni di yuan, in crescita di u 102,3%.
Guardendu versu u 2023, a Cina emerge rapidamente da a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, e pulitiche macro sò più prominenti in a stabilizazione di a crescita, si prevede chì u cunsumu accelererà a riparazione, l'innuvazione scientifica è tecnologica è a trasfurmazione verde spingeranu l'investimenti in a fabricazione, è si prevede chì a crescita di l'investimenti in infrastrutture resterà stabile. À u fronte internaziunale, a calata di u tassu d'inflazione face chì a Riserva Federale rallenti u ritmu di l'aumentu di i tassi d'interessu, è a pressione nantu à u tassu di cambiu RMB è u mercatu di capitali hè diminuita, ciò chì aiuta à stabilizà u mercatu finanziariu cinese. Da i dati, u sviluppu di u cummerciu esteru cinese hè sempre resistente, l'apertura di sta volta hè un novu passu in u cummerciu esteru cinese.
Cum'è unu di l'industria di u cummerciu esteru, quest'annu per aghjurnà a tecnulugia tattile, stà fermu in questu passu.
Data di publicazione: 15 d'aprile 2023