News - i novi tendenzi in u cummerciu straneru di a Cina in 2023

2023 U cummerciu straneru di a Cina va à u prossimu livellu

dTRDT

A causa di l'impattu di l'epidemicu, u 2020 hè un annu di grande impattu è sfida à a Fiere Estera di a Cina, a crescita di a pressione hè ancu un grande impattu in u cummerciu straneru straneru. In u 2023, cù a rilassazione graduale di l'epidemica, parechje restrizioni sò pronti à andà, è u cummerciu straneru chine in u primu quartiere straneru di u pussicu di Chine, hè mustratu una trendd di quist. Ancu se a dumanda glubale hè ancu in un statu di llugglish, ma l'esposti sò sempre una piccula crescita tendenza, importazione ancu anu un certu crescita (menu di u menu per cantu).

Data mostra chì u cummerciu di a Cina cù i paesi asiatichi sudeste anu diventatu 16%, una grande traccia, per via di a liberalizazione graduale di e restrizioni di a China nantu à epidemici. LV Daliang - Direttore di l'Agenzioni è l'Analisi di a Cina di Cina "hà fattu u cummerciu di a Cina di a Cina di a Cina

Aspettate à u 2023, a Cina hè emergente rapidamente da a preventazione epidemica, e pulitiche macro sò più per via di a trasfurmazione di a trasfurmazione è di tecnulugia è di tecnologie Nantu à u fronte internaziunale, a ridetta di l'inflazione face a riserva federale rica a ritretta di classi di reta, è a pressione nantu à a mercatu di capitali di a China. Dere I dati, u sviluppu di u cummerciu straniente di a China hè sempre resilientu, l'apertura di questu tempu, hè un novu passu in u cummerciu straneru straneru Chine.

Cumu una di e industria cummerciale straniera, questu annu per aghjurnà a tecnulugia toccu, ferma a ferma nantu à questu passu.


Tempu post: Apr-15-2023