Nutizie - I tariffi di 104% entranu in vigore à mezanotte! A guerra cummerciale hè ufficialmente cuminciata

I tariffi di 104% entranu in vigore à mezanotte! A guerra cummerciale hè ufficialmente cuminciata

fhgern1

Recentemente, a guerra tariffaria mundiale hè diventata sempre più feroce.

U 7 d'aprile, l'Unione Europea hà tenutu una riunione d'emergenza è hà previstu di piglià misure di rappresaglia contr'à i tariffi americani nantu à l'acciaiu è l'aluminiu, cù l'intenzione di bluccà i prudutti americani per un valore di 28 miliardi di dollari. Sicondu i rapporti di i media stranieri, in risposta à e misure tariffarie à grande scala di Trump, i ministri di u cummerciu di i stati membri di l'UE anu una pusizione assai coerente è anu espressu a so dispusizione à piglià contromisure cumplete, cumprese a pussibilità di tassà e cumpagnie digitale.

À u listessu tempu, u presidente americanu Trump hà publicatu nant'à a piattaforma suciale Truth Social, scatenendu una nova seria di timpeste tariffarie. Hà criticatu severamente i tariffi di rappresaglia di a Cina di u 34% nant'à i prudutti americani è hà minacciatu chì, s'è a Cina ùn ritruvessi micca sta misura prima di l'8 d'aprile, i Stati Uniti impunerebbenu un daziu supplementu di u 50% nant'à i prudutti cinesi à partesi da u 9 d'aprile. Inoltre, Trump hà ancu dichjaratu ch'ellu tagliaria cumpletamente a cumunicazione cù a Cina nant'à i discussioni pertinenti.

In una entrevista cù u Daily Mail, u presidente di a Camera Mike Johnson hà revelatu chì u presidente Trump hè attualmente in trattative cù finu à 60 paesi nantu à i tariffi. Hà dettu: "Sta strategia hè stata implementata solu per circa una settimana". In fatti, Trump ùn hà ovviamente alcuna intenzione di piantà. Ancu s'è u mercatu hà reagitu viulentamente à a questione tariffaria, hà ripetutamente aumentatu publicamente a minaccia di tariffi è hà insistitu chì ùn faria micca cuncessioni nantu à questioni cummerciale chjave.

fhgern2

U Ministeru di u Cummerciu hà rispostu à a minaccia di i Stati Uniti d'aumentà i tariffi annantu à a Cina: Sè i Stati Uniti aumentanu i tariffi, a Cina piglierà risolutamente contramisure per salvaguardà i so diritti è interessi. L'imposizione da parte di i Stati Uniti di i cosiddetti "tariffi reciprochi" annantu à a Cina hè senza fundamentu è una tipica pratica unilaterale di intimidazione. E contramisure chì a Cina hà pigliatu sò per salvaguardà a so propria suvranità, sicurezza è interessi di sviluppu è mantene l'ordine cummerciale internaziunale nurmale. Hè cumpletamente legittimu. A minaccia di i Stati Uniti d'aumentà i tariffi annantu à a Cina hè un errore sopra un errore, chì palesa una volta di più a natura di ricattu di i Stati Uniti. A Cina ùn l'accetterà mai. Sè i Stati Uniti insistenu à a so manera, a Cina luttà finu à a fine.

I funzionari americani anu annunziatu chì i tariffi supplementari nantu à i prudutti chinesi seranu imposti da meziornu di u 9 d'aprile, righjunghjendu un daziu di u 104%.

In risposta à l'attuale timpesta tariffaria è à u pianu d'espansione glubale di TEMU, certi venditori anu dichjaratu chì TEMU indebulisce gradualmente a so dipendenza da u mercatu americanu, è chì u budget d'investimentu cumpletamente gestitu di TEMU serà ancu trasferitu à mercati cum'è l'Europa, l'Asia è u Mediu Oriente.


Data di publicazione: 07 di maghju 2025